Fiind la prima postare in topicul tau , doresc sa-ti urez in primul rand succes in demersul pe care-l intreprinzi . In mod cert , pe termen lung , experienta acumulata in poker poate sa-ti fie de real folos .
Revenind la biletul postat anterior , cred ca la meciul olandezilor iti va fi greu cu pronosticul ales . Sau poate sunt eu subiectiv deoarece am ales over 3 la meciul respectiv . De vazut daca aceasta scurta vacanta i-a scos din ritm pe cei de la Alkmaar , care la sfarsitul anului erau cu motoarele turate bine si incheiau meciurile cu goluri multe ( marcate si primite ) .
@radu1cristi E prea echilibrat meciul celor de la Lille contra celor de la St. Etienne, cred ca poate iesi absolut orice (insa egal mi se pare mai plauzibil), acolo. Bafta!
@dementhor exact ce ai punctat si tu, nu inteleg de multe ori nici eu de ce variaza cotele intr-un sens sau in altul de asta eram curios sa discut cu cei ce au experienta.
Cel mai bun exemplu e azi, chiar pe Lille, toata ziua au scazut cotele pe 1 si nu gasesc nici o explicatie logica. Oricum ar fi nu prea aveai motive @radu1cristi nici sa pui pe 2, e flip, parerea mea :)
Forex am incercat, nu recomand nimanui, dar nu intram in detalii aici, optiunile binare... aceeasi chestie. Dar la pariuri nu cred ca e important trendul etc, ci mai degraba informatii suplimentare, reactia pietei la echipele de start, nu stiu, sigur mai sunt si altele, poate ne lumineaza altii .
Eu prefer prematch pentru ca e mai safety... imi iese nu imi iese, inchid inainte sa inceapa si nu stau cu emotii ca la live... that's me.
Cotele variaza in functie de sumele mizate pe ele, asta o stie oricine. Cine schimba in general cotele pentru prima data din cauza sumelor mari pariate ? Casele asiatice ! Concluzia aproape unanim acceptata in momentul asta e aia ca o schimbare de cota pe SBOBet e urmata de o schimbare de cota pe Pinnacle, fapt care atrage schimbarea de cota si la Betfair.
Desi pare facil la prima vedere, tradingul prematch e mai dificil decat crezi. E nevoie de multa documentare. Sunt programe bunicele care te ajuta in sensul asta, cum ar fi softul celor de la prematchtrading.com dar asta te costa niste bani si nu iti garanteaza nimic.
Partea negativa e si faptul ca esti nevoit sa stai cu bani multi blocati pe un trading deschis timp de una, doua sau chiar mai multe zile inainte de startul evenimentului.
Dar de ce poluati locul cu discutiile astea atata timp cat radu vrea sa faca altceva aici ? :)
@roctacon nu stiu daca neaparat aia e ordinea de fiecare data. De exemplu acum pe Chelsea, dupa stirea ca nu joaca Diego Costa eu am vazut ca Betfair-ul a reactionat primul. Dar oricum, din ce vad ai experienta, poate deschizi un subiect de discutie pe tema asta.
Asa e, partea cu banii blocati, dar tot e o investitie mai buna decat in Forex :)) De ce, nu o sa argumentez aici @dirzuandreiovidiu sa nu poluam in continuare threadul lui Radu cu asta.
Referitor la scaderile de cote prematch...acum 10 ani am avut multe nopti nedormite...intre timp am capatat multa experienta si tot nu inteleg pe deplin fenomenul. Daca ma gandesc doar la exemplele din ultima saptamana...va spun ca nici voi nu ati ajunge la vreo concluzie (Valencia, Monaco, Cordoba, Southampton, Sevilla, Lille, Bilbao, Southampton, United, Real)
Hai sa ne gandim la United astazi...au avut 2.18 cand m-am trezit eu, pe la pranz, si inainte de meci ajunsese la 2.04 - dupa parerea mea un meci cu cote care trebuiau fi mult mai echilibrate decat cel de seara din Spania - Sevilla - Real unde gazdele au avut 3.65 de dim >> 3.55 dupa care Realul a inceput sa scada de la 2.20 >> 2.12
Roma, City, Juventus, Lyon au ramas aproape neschimbate. OM s-a tot miscat in ambele sensuri dar pe asta nu l-am pus la favorite..
Cum a zis si roctacon, cotele variaza in primul rand in functie de sumele pariate. Nu conteaza daca exista argumente logice pentru marirea sau micsorarea unei cote, atata timp cat pariorii pariaza mai mult intr-o anumita directie. Casele de pariuri sunt interesate sa castige aceeasi suma de bani indiferent de rezultatul pariului, nu sa ofere cote raportate la probabilitatile reale de castig, si de aceea si apar pariurile de valoare.
Sigur, se pot modifca cotele si cand se afla de vreo stire importanta (gen nu joaca Costa cum a zis NiCe1) dar asta tot pentru ca agentiile anticipeaza ca pariorii isi vor schimba tendinta de pariere afland aceasta stire (care e suficient de importanta incat sa o afle toata planeta). Ca daca se accidenta nush ce jucator din Liga 1, ma indoiesc ca mai reactionau agentiile din avans.
@Goder are logica ceea ce zici..dar daca ar fi doar asta ar fi simplu de anticipat trendul nu?
Ce ma uimeste pe mine la pariurile astea e ca desi probabil sunt mult mai jucate fata de poker sau altele...nu prea gasesti softuri utile cu adevarat...
Ar fi asa greu sa se faca un soft care sa urmareasca sumele pariate trendul sa analizeze graficele si sa dea un semnal asa cum sunt spre exemplu la bursa?Nu mai zic de poker unde e asa de robotizat incat joci dupa niste cifre nu cu cartile care iti pica..
Ar fi usor de anticipat trendul daca ai avea acces la sumele pariate concret, dar eu nu am auzit sa fie puse la dispozitie astfel de informatii, iar de aceea nici nu prea au cum sa apara soft-uri (ca nu au ce sa analizeze). Daca ma insel, chiar as vrea sa vad un site care sa ofere asemenea statistici.
Iar fara astfel de informatii de baza mi se pare imposibil de anticipat trendul care de multe ori poate fi aleatoriu. Adica poate avem un meci intre A si B; intre ora 16:00 si 17:00 se gasesc mai multi pariori care sa parieze pe A, ii scade cota, intre 17:00 si 18:00 pariaza mai multi pe B, atunci creste cota lui A - un astfel de scenariu poate avea loc fara vreun motiv anume. Nici macar agentiile de pariuri, cu toate softurile lor si sumele enorme investite nu pot anticipa exact din prima care vor fi trendurile de pariere, motiv pentru care sunt nevoite sa ajusteze pe parcurs cotele.
Sigur, pot fi la mijloc mult mai multe chestii si variabile, sunt sigur ca oscilatia cotelor e mult mai complicata de atat, dar formulele exacte nu le vom sti niciodata, decat daca ajungem sa lucram pe posturi specifice la vreo casa de pariuri buna :))
Sa ne intelegem, discutia a plecat de la un posibil trading prematch la Betfair, deci despre asta vorbim. Tu spui ca ar fi usor de anticipat trendul daca aia avea acces la sumele pariate concret. Betfair ti le pune pe tava si nu doar sumele totale pe fiecare semn ci si suma pe fiecare cota in parte. Dar daca te uiti la ele nu cred ca o sa-ti fie mai usor. Ele sunt oglinda cotei, nimic mai mult. Spui ca fara asta ti se pare imposibil de anticipat trendul, care e de multe ori aleatoriu. Ai dreptate ca e aproape imposibil de anticipat dar nu e deloc aleatoriu. Tocmai de asta spuneam ca sirul SBOBet- Pinnacle- Betfair e foarte important. Nici nu va dati seama cat de geniali sunt facatorii de cote in intuirea modului in care se va paria la modul global pe fiecare oferta de pariere a unui eveniment. Cand se ofera o cota, intuirea modului de reactie a jucatorilor e mult mai importanta decat probabilitatea reala ca acel eveniment sa se intample. Se stie ca tendinta generala e sa se parieze pe favorit, de aia niciodata nu o sa vezi o cota reala pe favorit si implicit nu o sa ai niciodata valoare pe o cota data favoritului.
NiCe1 zicea mai sus ca a vazut un caz in care Betfair a reactionat prima la o informatie. Asa ar trebui sa fie normal si asa am crezut si eu mult timp ca se intampla, pentru ca Betfair nu asteapta o decizie de modificare a cotei, Betfair e piata libera. Problema e alta : piata libera de la Betfair nu poate juca dupa capul ei atata timp cat un milion de boti verifica in permanenta surebet-urile din lumea pariurilor. O cota de lay mai mica la Betfair decat o cota la o casa asiatica are un timp de viata extrem de redus. In schimb, un pariu pus brusc pe o miza care poate destabiliza echilibrul financiar al unei case asiatice la acel eveniment si care poate avea un motiv temeinic, gen informatie sau meci aranjat sau pur si simplu este un pariu normal dar pe care casele de pariuri europene dedicate amatorilor si recreationalilor nu-l accepta niciodata , duce automat la o modificare de cota care, la randul ei si din aceleasi motive de potential surebet, provoaca o modificare de cota in aceeasi directie si la Betfair.
Ti-a iesit vreunul, n-am prea urmarit ieri, parca in mare au stat pe loc la astea 2 cotele nu?
Ideal era sa poti edita dupa mesajul sa il colorezi cu rosu/verde/gri ulterior (nu stiu daca se poate acum) cu care ai facut ceva profit, cu care ai iesit in pierdere sau care ai inchis breakeven.
@Steff acum am inteles exact ... deci era bun Milan-ul 3.2 >> 3, de obicei cum ai observat ca e mai bine, sa iti pui target dupa cum simti piata sau sa inchizi inainte sa inceapa meciul indiferent de cum variaza?
2017-01-13 17:47:44
Fiind la prima postare in topicul tau , doresc sa-ti urez in primul rand succes in demersul pe care-l intreprinzi . In mod cert , pe termen lung , experienta acumulata in poker poate sa-ti fie de real folos .
Revenind la biletul postat anterior , cred ca la meciul olandezilor iti va fi greu cu pronosticul ales . Sau poate sunt eu subiectiv deoarece am ales over 3 la meciul respectiv . De vazut daca aceasta scurta vacanta i-a scos din ritm pe cei de la Alkmaar , care la sfarsitul anului erau cu motoarele turate bine si incheiau meciurile cu goluri multe ( marcate si primite ) .
Oricum , mult succes inca o data !
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-13 19:34:07
@radu1cristi
E prea echilibrat meciul celor de la Lille contra celor de la St. Etienne, cred ca poate iesi absolut orice (insa egal mi se pare mai plauzibil), acolo. Bafta!
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-13 19:48:43
@dementhor exact ce ai punctat si tu, nu inteleg de multe ori nici eu de ce variaza cotele intr-un sens sau in altul de asta eram curios sa discut cu cei ce au experienta.
Cel mai bun exemplu e azi, chiar pe Lille, toata ziua au scazut cotele pe 1 si nu gasesc nici o explicatie logica. Oricum ar fi nu prea aveai motive @radu1cristi nici sa pui pe 2, e flip, parerea mea :)
Forex am incercat, nu recomand nimanui, dar nu intram in detalii aici, optiunile binare... aceeasi chestie. Dar la pariuri nu cred ca e important trendul etc, ci mai degraba informatii suplimentare, reactia pietei la echipele de start, nu stiu, sigur mai sunt si altele, poate ne lumineaza altii .
Eu prefer prematch pentru ca e mai safety... imi iese nu imi iese, inchid inainte sa inceapa si nu stau cu emotii ca la live... that's me.
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2024-03-19 07:17:00
Pariază responsabil!
Sfatul meu este să verifici lista caselor de pariuri online legale în România și recomandate de noi pentru o cât mai buna experiență de pariere online.
2017-01-13 20:25:52
@NiCe1
Cotele variaza in functie de sumele mizate pe ele, asta o stie oricine. Cine schimba in general cotele pentru prima data din cauza sumelor mari pariate ? Casele asiatice ! Concluzia aproape unanim acceptata in momentul asta e aia ca o schimbare de cota pe SBOBet e urmata de o schimbare de cota pe Pinnacle, fapt care atrage schimbarea de cota si la Betfair.
Desi pare facil la prima vedere, tradingul prematch e mai dificil decat crezi. E nevoie de multa documentare. Sunt programe bunicele care te ajuta in sensul asta, cum ar fi softul celor de la prematchtrading.com dar asta te costa niste bani si nu iti garanteaza nimic.
Partea negativa e si faptul ca esti nevoit sa stai cu bani multi blocati pe un trading deschis timp de una, doua sau chiar mai multe zile inainte de startul evenimentului.
Dar de ce poluati locul cu discutiile astea atata timp cat radu vrea sa faca altceva aici ? :)
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-13 20:38:12
@NiCe1
De ce nu recomanzi Forex, nimanui? Dar pariurile - le recomanzi?
M-am scandalizat putin la chestiunea asta fiindca tranzactionez de multa vreme si chiar sunt curios de ce.
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-13 20:53:18
@roctacon nu stiu daca neaparat aia e ordinea de fiecare data. De exemplu acum pe Chelsea, dupa stirea ca nu joaca Diego Costa eu am vazut ca Betfair-ul a reactionat primul. Dar oricum, din ce vad ai experienta, poate deschizi un subiect de discutie pe tema asta.
Asa e, partea cu banii blocati, dar tot e o investitie mai buna decat in Forex :)) De ce, nu o sa argumentez aici @dirzuandreiovidiu sa nu poluam in continuare threadul lui Radu cu asta.
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-13 21:08:09
@dirzuandreiovidiu nu recomand nici pariurile, nici pokerul nici forex-ul nimanui. Fiecare e liber sa se convinga singur si sa decida in dreptul lui.
Daca tot insisti, recomand plantarea cepei, rosiilor si a castravetilor in gradina :)) Glumesc, gata cu offtopicul :)
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 02:02:44
@Thursday
e ilogic ceea ce zici..
@IdiotWizard
Intre 1,001 si 1,01, depinde de casa..
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 02:31:50
Referitor la scaderile de cote prematch...acum 10 ani am avut multe nopti nedormite...intre timp am capatat multa experienta si tot nu inteleg pe deplin fenomenul. Daca ma gandesc doar la exemplele din ultima saptamana...va spun ca nici voi nu ati ajunge la vreo concluzie (Valencia, Monaco, Cordoba, Southampton, Sevilla, Lille, Bilbao, Southampton, United, Real)
Hai sa ne gandim la United astazi...au avut 2.18 cand m-am trezit eu, pe la pranz, si inainte de meci ajunsese la 2.04 - dupa parerea mea un meci cu cote care trebuiau fi mult mai echilibrate decat cel de seara din Spania - Sevilla - Real unde gazdele au avut 3.65 de dim >> 3.55 dupa care Realul a inceput sa scada de la 2.20 >> 2.12
Roma, City, Juventus, Lyon au ramas aproape neschimbate. OM s-a tot miscat in ambele sensuri dar pe asta nu l-am pus la favorite..
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 09:57:38
Cum a zis si roctacon, cotele variaza in primul rand in functie de sumele pariate. Nu conteaza daca exista argumente logice pentru marirea sau micsorarea unei cote, atata timp cat pariorii pariaza mai mult intr-o anumita directie. Casele de pariuri sunt interesate sa castige aceeasi suma de bani indiferent de rezultatul pariului, nu sa ofere cote raportate la probabilitatile reale de castig, si de aceea si apar pariurile de valoare.
Sigur, se pot modifca cotele si cand se afla de vreo stire importanta (gen nu joaca Costa cum a zis NiCe1) dar asta tot pentru ca agentiile anticipeaza ca pariorii isi vor schimba tendinta de pariere afland aceasta stire (care e suficient de importanta incat sa o afle toata planeta). Ca daca se accidenta nush ce jucator din Liga 1, ma indoiesc ca mai reactionau agentiile din avans.
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 10:20:18
Astazi analizam 2 meciuri, ambele sunt de x,2 cotele exagerate sunt pe Malaga >> 2.20 si Milan >> 3.05 (parerea mea)
Vedem cand incepe cum se ducc si ce % din piata pe ele..
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 10:38:12
@Steff Evident că e ilogic, dar dacă nu vedeam cu ochii mei, nu credeam.
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 12:34:44
@Goder are logica ceea ce zici..dar daca ar fi doar asta ar fi simplu de anticipat trendul nu?
Ce ma uimeste pe mine la pariurile astea e ca desi probabil sunt mult mai jucate fata de poker sau altele...nu prea gasesti softuri utile cu adevarat...
Ar fi asa greu sa se faca un soft care sa urmareasca sumele pariate trendul sa analizeze graficele si sa dea un semnal asa cum sunt spre exemplu la bursa?Nu mai zic de poker unde e asa de robotizat incat joci dupa niste cifre nu cu cartile care iti pica..
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 18:08:43
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 20:17:25
@Goder
Sa ne intelegem, discutia a plecat de la un posibil trading prematch la Betfair, deci despre asta vorbim. Tu spui ca ar fi usor de anticipat trendul daca aia avea acces la sumele pariate concret. Betfair ti le pune pe tava si nu doar sumele totale pe fiecare semn ci si suma pe fiecare cota in parte. Dar daca te uiti la ele nu cred ca o sa-ti fie mai usor. Ele sunt oglinda cotei, nimic mai mult. Spui ca fara asta ti se pare imposibil de anticipat trendul, care e de multe ori aleatoriu. Ai dreptate ca e aproape imposibil de anticipat dar nu e deloc aleatoriu. Tocmai de asta spuneam ca sirul SBOBet- Pinnacle- Betfair e foarte important. Nici nu va dati seama cat de geniali sunt facatorii de cote in intuirea modului in care se va paria la modul global pe fiecare oferta de pariere a unui eveniment. Cand se ofera o cota, intuirea modului de reactie a jucatorilor e mult mai importanta decat probabilitatea reala ca acel eveniment sa se intample. Se stie ca tendinta generala e sa se parieze pe favorit, de aia niciodata nu o sa vezi o cota reala pe favorit si implicit nu o sa ai niciodata valoare pe o cota data favoritului.
NiCe1 zicea mai sus ca a vazut un caz in care Betfair a reactionat prima la o informatie. Asa ar trebui sa fie normal si asa am crezut si eu mult timp ca se intampla, pentru ca Betfair nu asteapta o decizie de modificare a cotei, Betfair e piata libera. Problema e alta : piata libera de la Betfair nu poate juca dupa capul ei atata timp cat un milion de boti verifica in permanenta surebet-urile din lumea pariurilor. O cota de lay mai mica la Betfair decat o cota la o casa asiatica are un timp de viata extrem de redus. In schimb, un pariu pus brusc pe o miza care poate destabiliza echilibrul financiar al unei case asiatice la acel eveniment si care poate avea un motiv temeinic, gen informatie sau meci aranjat sau pur si simplu este un pariu normal dar pe care casele de pariuri europene dedicate amatorilor si recreationalilor nu-l accepta niciodata , duce automat la o modificare de cota care, la randul ei si din aceleasi motive de potential surebet, provoaca o modificare de cota in aceeasi directie si la Betfair.
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-16 21:47:10
Malaga >> 2.32 minim si Milan >> 3.00 minim
La start 2.32 (60% din bani) si 3.20 (26%)
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-17 13:05:18
@Steff
Ti-a iesit vreunul, n-am prea urmarit ieri, parca in mare au stat pe loc la astea 2 cotele nu?
Ideal era sa poti edita dupa mesajul sa il colorezi cu rosu/verde/gri ulterior (nu stiu daca se poate acum) cu care ai facut ceva profit, cu care ai iesit in pierdere sau care ai inchis breakeven.
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-17 13:38:48
@Steff acum am inteles exact ... deci era bun Milan-ul 3.2 >> 3, de obicei cum ai observat ca e mai bine, sa iti pui target dupa cum simti piata sau sa inchizi inainte sa inceapa meciul indiferent de cum variaza?
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.
2017-01-19 11:37:41
salutare si batfta tuturor ! Ati creat pana la urma un grup restrans pe undeva ??
SVG, PNG, JPG or GIF, Maximum 100kb.