Ancelotti iartă, dar nu uită: "Berlusconi ne critica şi când jucam bine!"

Juventus, AC Milan, Chelsea, PSG, Real Madrid și acum Bayern Munchen. Sunt echipele de top ale Europei antrenate până acum de Carlo Ancelotti. De la Milan a rămas cu cele mai frumoase amintiri - sub conducerea sa, echipa a câştigat 8 trofee între 2001 şi 2009! Au fost însă şi momente cînd Ancelotti a vrut să-şi dea demisia de la Milan. Italianul a povestit nemţilor de la Die Welt prin ce-a trecut în acea perioadă. Cel mai greu i-a fost să accepte criticile lui Silvio Berlusconi.

Atunci când jucam prost, nu se băga la echipă, nu turna gaz pe foc. Dar îi plăcea să se amestece în treburile noastre şi chiar ne critica după meciurile bune făcute de jucători. Mă critica chiar şi pe mine, dar nu avea curaj să mi-o spună în faţă. La urechea mea ajungeau tot felul de vorbe. El chiar încerca să-mi dea sfaturi, să-mi ofere soluţii. A fost însă de apreciat pentru modul în care înţelegea să motiveze şi să sprijine jucătorii,

---povesteşte Ancelotti

Ancelotti n-a uitat să-şi laude şi actualii şefi de la Bayern Munchen.

Fiecare club are propriile sale caracteristici și jucători de înaltă clasă, dar Bayern diferă mult faţă de Real Madrid sau Barcelona. Bayern face parte din altă categorie. Toată lumea de aici e atentă la tot se întâmplă!,

---mai spune italianul

Ibrahimovic a spus la un moment dat că el, Messi şi Cristiano Ronaldo sunt singurii jucători din lume capabili să decidă soarta unui meci. "S-a înşelat", a spus Ancelotti, care şi-a adus aminte de jucătorii pe care i-a avut sub comandă sau alături de care lucrează acum.

Sigur, cred că Ibra a glumit. Aş adăuga şi alţi jucători pe această listă, cum ar fi Lewandowski sau Robben. Jucători de top ca Beckham, Ibrahimovici sau Cristiano Ronaldo au fost impresionaţi de faptul că eu nu sunt un vulcan pe marginea terenului, aşa cum sunt mulţi alţi antrenori. Ăsta sunt eu, un tip cu pioarele pe pământ, care face diferenţa între criticile constructive şi cele care nu fac deloc bine,

---a înheiat Carlo Ancelotti

Italianul a început perfect pe banca lui Bayern Munchen într-un meci oficial. Bavarezii au distrus-o cu 6-0 pe Werder Bremen la debutul în noul sezon din Bundesliga. Trei dintre goluri au fost reuşite de Lewandowski, jucătorul lăudat de Carlo Ancelotti în presa din Germania. Celelalte trei au fost opera lui Ribery, Lahm şi Xabi Alonso.

Pariază legal online

Te așteptă un pachet de bun venit și promoții atractive
Se aplică T&C | Pariază responsabil!