Primul pariu la Winner

Să plasezi la Winner pariuri sportive nu e greu, dar poate să îți ridice ceva probleme atunci când ești la primul contact cu pariurile online. Așa că în această secțiune vreau să îți arăt cum poți găsi rapid meciurile care te interesează, și cum poți juca fiecare tip de bilet în parte.

CE VEI GĂSI ÎN ACEASTĂ SECȚIUNE?

1. Bilet virtual Winner – cum adaug selecții pe bilet?
  2. Pariuri sportive Winner – cum joc un pariu single?
  3. Pariuri Winner – cum joc pariuri multiple?
  4. Winner Pariuri – Cum joc bilete în sistem?
  5. Cum poți da cash out la Winner?
  6. Winner verificare bilet – cum aflu dacă am câștigat?

1.Bilet virtual Winner– cum adaug selecții pe bilet?

Intră pe winner.ro și accesează secțiunea ”Pariuri”. În partea stângă a paginii se află un meniu ce conține o listă cu toate sporturile din ofertă, dar și cu cele mai populare competiții (Ligi de Top) pe care se poate paria în acel moment. Cu ajutorul opțiunilor din acel meniu poți găsi meciurile și pariurile care te interesează. Apoi tot ce ai de făcut este să dai click pe cota corespunzătoare unui pariu, iar aceasta va încărca în cadrul unui bilet virtual. Biletul virtual Winner poate fi accesat din partea dreaptă a paginii și conține 3 tab-uri:

• Simplu – de aici pui pariuri single (pe un singur meci); completezi căsuța din dreptul selecției pe care vrei să pariezi. Tot de aici poți pune și pariuri multiple (un bilet simplu cu o singură variantă de câștig unde toate selecțiile trebuie să fie corecte).
  • Sistem – de aici joci pariuri în sistem (pariuri cu mai multe combinații de câștig); completezi cu suma dorită căsuța ”Miză” din dreptul sistemului pe care vrei să îl joci.

Să joci la Winner pariuri single este cum nu se poate  mai simplu! Tot ce ai de făcut este să adaugi pe biletul virtual selecția dorită, să completezi suma pe care vrei să o joci, și să apeși pe butonul ”Plasează bilet online”. Miza se înmulțește cu cota pentru a da câștigul final. Așa cum vei observa, ai și câteva opțiuni suplimentare de setare a mizei cum ar fi butoane de ”Plus / Minus”

Ai grijă să nu fie selectat din greșeală ”Bilet în agenție”, deoarece cu acea opțiune vei genera un cod pentru a plasa biletul offline, la agenții stradale.

Selectează toate pariurile pe care vrei să le joci, iar acestea vor încărca unul sub altul în biletul tău virtual. Apoi, din cadrul aceluiași tab ”Simplu”, completează în partea de jos suma pe care dorești să o pariezi. La final apasă pe butonul de plasare a pariului. În cazul în care nu știi, cota totală a biletului este egală cu produsul tuturor cotelor de pe bilet.

Pariuri single vs multiple – tu pe care alegi? Vezi părerea specialiștilor PariuriX!

Selectează din biletul virtual tab-ul ”Sistem”, și vei vedea că în partea de jos a biletului ai mai multe sisteme dintre care să alegi. La un bilet cu ”n” meciuri, vei putea juca combinații de 2, 3, 4 … n-1, n selecții. Nu voi intra în prea multe detalii deoarece ar fi un pic mai mult de discutat, dar dacă vrei să vezi exact cum se calculează cotele și câștigurile pe un bilet în sistem, dar și ce fel de sisteme există în funcție de numărul de meciuri conținut de bilet, atunci cel mai bine este să citești ACEST ARTICOL.

Eu voi lua doar un exemplu. La un bilet cu 4 meciuri poți juca următoarele sisteme:

• Sistem 1/4 – 4 pariuri – practic vei plasa pariuri single pe fiecare meci în parte
  • Sistem 2/4 – 6 Pariuri – combinații de câte 2 meciuri
  • Sistem 3/4 – 4 Pariuri – combinații de câte 3 meciuri
  • Sistem 4/4 – 1 Pariu – este echivalentul unui pariu simplu

5. Cum poți da cash out la Winner?

Presupunem că ai plasat un pariu la care vrei să folosești opțiunea de cash out (detalii aici). Tot ce trebuie să faci este să selectezi din biletul virtual opțiunea ”Pariurile mele”, și să apeși pe butonul ”Cash out” din dreptul pariului dorit. Vezi ce ușor se închid pariuri la Winner? Opțiunea nu este îsă disponibilă chiar la toate meciurile sau opțiunile de pariere, dar acest aspect este valabil indiferent de casa de pariuri online la care joci.

Intră pe winner.ro și loghează-te pe cont. Apoi dă click pe butonul ”Biletele mele” (este chiar cel de lângă poza de profil). Aici poți filtra pariurile în funcție de statusul lor (în așteptare sau decise)

2 utilizatori au ales Winner

Pariezi aici ?