Cote mărite Superbet

Superbet.ro vine în fiecare zi cu o surpriză pentru pariori, constând în pariuri speciale care îți permit să câștigi mai mult decât la alte agenții similare. Cele mai importante meciuri și competiții din toate sporturile primesc cote deosebite și se bucură de suplimentarea profitului. În momentul de față, sunt patru promoții de care poți beneficia dacă joci la acest operator.

Descoperă acum cele mai atractive bonusuri la pariuri sportive online!

Pariuri Speciale la Superbet

Oferta de pariuri speciale este actualizată în fiecare zi, iar meciurile la care este disponibilă sunt marcate cu un buton reprezentând o steluță galbenă pe fond închis. În funcție de promoțiile zilei, poți pune pariuri pe marcatori la fotbal, pe duble greșeli la tenis, pe pase decisive la hochei sau pe câștigători de turnee și campionate. Cu cât te pricepi mai bine la sportul pe care joci, cu atât ai mai multe șanse de câștig.

Supercota Superbet

În fiecare zi, angajații operatorului amintit fac o selecție pe care o propun atât într-o formulă standard, cât și la cote mărite. Această selecție este denumită generic Supercota, iar evenimentele cuprinse în ofertă sunt din toate sporturile. Poți combina aceste evenimente și cu altele, care sunt pe site la cote normale în ziua respectivă. Foarte interesant este că poți combina pe același bilet pariurile pe rezultate finale sau șansă dublă din Supercota!

Super Extra de la Superbet.ro

O promoție oarecum similară cu Supercota este cea intitulată Super Extra, care se află în oferta permanentă a operatorului Superbet. Super extra aduce cote mai mari la pariurile pe rezultat final, iar pe biletele care conțin pariuri din această selecție trebuie să mai ai cel puțin încă cinci evenimente. Condiția este ca fiecare selecție să aibă cotă minimă 1.10. Este doar o condiție formală, pentru că e foarte greu să găsești cote sub 1.10. Totuși, dacă pe lângă Super extra și cele 5 selecții obligatorii mai ai și alte selecții pe bilet, acestea din urmă pot avea cote mai mici de 1.10.

Super 6 de la superbet.ro

Se iau 6 meciuri echilibrate, iar Superbet oferă cota 2.80 și pentru 1, și pentru X, și pentru 2, ca să poți face un bilet cu șase selecții și cotă de aproape 500. Aceasta este promoția Super6, care face parte din seria provocărilor inedite propuse de operator.

Avem pe site un articol amănunțit despre acest super concurs pe care recomand să îl citești aici : ” Super 6 - Sfaturi, strategii și tactici de joc la Superbet

Pariază live la casa de pariuri online Superbet

Descoperă acum oferta de pariuri live și cotele oferite.