Publicwin verificare bilete - află dacă ai câștigat

643 0

Procesul de verificare bilet PublicWin este unul ușor de parcurs, indiferent dacă joci la pariuri online sau offline, așa cum vei afla citind acest articol. PublicWin este o casă de pariuri care a crescut mult în ultimii ani în ambele medii (atât stradal, cât și pe internet), motiv pentru care merită să îi acordăm mai multă atenție.

Deschide cont și joacă cu un bonus de bun venit EXCLUSIV de 210% până la 2,100RON!

Verificare bilet PublicWin - cum verific biletele jucate offline?

Dacă ai pariat la o agenție de cartier, atunci intră pe www.publicwin.ro și accesează meniul ”Sporturi”.  În partea dreaptă a paginii vei găsi o secțiune intitulată ”Verifică bilet” unde poți introduce codul de pe biletul de pariuri pentru a vedea dacă acesta este câștigător sau nu. Atenție! Această opțiune este disponibilă doar dacă ești logat pe cont!

La momentul scrierii acestui articol (noiembrie 2020), opțiunea nu este disponibilă pe site deoarece toate agențiile stradale PublicWin sunt închise din cauza pandemii de Corona Virus. Așa că momentan singura ta opțiune este aceea de a juca online.

PublicWin verificare bilete jucate online

Dacă în schimb ai pariat online, atunci tot ce ai de făcut este să dai click pe ”Pariurile mele” din colțul dreapta sus a site-ului. Se va deschide o pagină unde sunt listate toate pariurile tale, și unde le poți filtra în funcție de tipul lor (pariuri pre-meci, live, Magic Win, Loto, Sloturi), statusul lor (câștigătoare, pierzătoare, în desfășurare) și data când au fost jucate (luna / anul).

Dacă nu ai deja un cont la PublicWin, atunci recomand să deschizi unul acum deoarece te așteaptă un super bonus de bun venit - 210% până la 2,100RON, exclusiv prin PariuriX! La Publicwin poți juca atât bilete de pariuri sportive, cât și bilete loto pe cele mai tari loterii internaționale sau virtuale. Gama de servicii oferite este mai mult decât diversificată, deci cu siguranță vei găsi ceva pe placul tău.

Verificare rezultate PublicWin - află dacă ai câștigat

Dacă te interesează scorul sau rezultatul unui anumit meci, atunci trebuie să știi că pe site-ul PublicWin există și o secțiune de rezultate pe care o poți consulta pentru astfel de informații. Pentru a o accesa este suficient să intri în secțiunea ”Sporturi”, iar de acolo să selectezi ”Rezultate”. Mai departe poți filtra în funcție de sport și dată. De asemenea, vezi că ai acolo și o secțiune de Rezultate Live pentru a putea vedea scoruri live de la meciurile PublicWin din ofertă.

Nu în ultimul rând, există și o secțiune ”Statistică” accesibilă tot din meniul de ”Sporturi” din care poți afla statistici suplimentare de la evenimente sportive din nenumărate sporturi. Aceste statistici sunt furnizate de BetRadar, lider mondial în acest domeniu.

Autor

Sunt cel mai vechi membru al echipei de specialiști PariuriX, având peste 8 ani de experiență în domeniul jocurilor de noroc. De-a lungul timpului am contribuit în special la adăugarea de tutoriale și articole utile pentru pariori, pentru a îi învăța pe aceștia să joace responsabil la pariuri sportive, și pentru a își putea gestiona corect bankroll-ul, câștigurile, dar și... citeste mai mult