PublicWin - pariuri sportive online

PublicWin este unul dintre cei mai noi operatori de pariuri online licențiați în România, motiv pentru care am testat serviciile oferite de această agenție pentru a vedea la ce nivel se află ea în raport cu concurența. Concluziile noastre pot fi trase de-a lungul acestei recenzii PublicWin, astfel încât să știi exact la ce să te aștepți înainte de a deschide un cont de pariuri.

Descoperă top 5 case de pariuri online licențiate în România – tu pe care o alegi?

CE VEI GĂSI ÎN ACEASTĂ SECȚIUNE?

1. Cine este operatorul de pariuri PublicWin România?
  2. Pariuri stradale la PublicWin : program, agenții, servicii
  3. PublicWin Online : poți juca legal până în 2027!
  4. Deschidere cont și plasarea primului pariu
  5. Verificarea identității și efectuarea unei depuneri
  6. PublicWin ofertă sportivă și cote
  7. Pariuri de pe mobil și live la PublicWin
  8. Bonus PublicWin și promoții disponibile
  9. PublicWin păreri – ce spun pariorii despre această agenție?

1.Cine este operatorul de pariuri PublicWin România?

Este un operator de care sunt sigur că nu a auzit multă lume, sau de care ai început să auzi abia în ultima vreme. PublicWin a intrat pe piața din România în anul 2016, iar până la data de 1 august 2017 deja deschisese peste 100 de agenții de cartier. Majoritatea sunt localizate în sudul țării, cele mai multe putând fi găsite în Ilfov (32), Constanța (11) și Craiova (5).

Am încercat să aflu mai multe despre istoria acestui operator, dar fără succes. Totuși din ce mi-am putut da seama, cred (dar nu sunt convins) că vorbim de continuatoarea defunctei PublicBet, agenție preluată la începutul anului 2016 de către Fortuna Bet! De ce spun asta? Păi în primul rând similitudinea numelor este un punct bun de reper. În al doilea rând logourile și culorile utilizate sunt practic identice. Iar ”timing-ul” a fost și el unul perfect, brandul PublicWin fiind lansat la scurt timp după dispariția PublicBet. Oricum este suficient să te uiți pe poza de mai sus și vei vedea la ochi asemănările.

2.Pariuri stradale la PublicWin : program, agenții, servicii

În această recenzie mi-am propus să vorbesc mai mult despre casa de pariuri online PublicWin, dar înainte de a face asta trebuie amintite pe scurt și serviciile oferite în agențiile stradale.

Agenții PublicWin

Așa cum menționam și mai sus, operatorul deține în acest moment puțin peste 100 de agenții stradale, din care aproximativ o treime sunt localizate în județul Ilfov. Încă sunt destule județe unde PublicWin nu deține sucursale, dar probabil în timp lanțul de bet shops se va extinde. Vorbim totuși de o companie destul de nouă în formatul actual, dar cu un potențial de dezvoltare destul de ridicat (mai ales dacă ne gândim câte sute de agenții PublicBet existau pe vremuri).

Program PublicWin

Programul PublicWin este unul valabil pentru toate agențiile care aparțin de acest operator. Acestea sunt deschise de luni până duminică între orele 10:00 și 22:00, și din ce știu nu există sucursale cu program prelungit. Ca orice altă casă de pariuri offline, și PublicWin adoptă un program special de sărbători, dar care poate diferi de la an la an. Dacă te duci cu 1-2 zile înainte de Crăciun sau Paște la cea mai apropiată agenție stradală, atunci cu siguranță pe ușa acesteia va fi afișat programul de sărbători. Mai mult ca sigur îl vei putea afla și de pe pagina oficială de Facebook PublicWin.

PublicWin Servicii – ce putem face în agenții?

În acest moment nu se poate deschide o agenție PublicWin în franciză, ceea ce înseamnă că toate sucursalele sunt unele proprii deținute de compania mamă. Din acest motiv toate oferă aceleași tipuri de servicii fără a face rabat de la calitate. Putem plasa pariuri sportive pre-meci și live, dar și pariuri non-sportive pe cele mai populare loterii din lume, sau pe jocuri virtuale cum ar fi Magic Win, Lucky Six și curse de câini. Dacă ești nostalgic și îți este dor de agențiile PublicBet, atunci poți da o tură în cea mai apropiată locație PublicWin pentru a îți aminti de ”vremurile bune”.

3.PublicWin Online : poți juca legal până în 2027!

La data de 1 august 2017 agenția Public Win a primit dreptul de a oferi pariuri sportive online, aceasta deținând conform site-ului ONJN atât o licență temporară (D.ONJN 1308/13.07.2017, 01.08.2017-31.07.2018), cât și una definitivă (D.ONJN 1307 /13.07.2017 - 01.08.2017-31.07.2027). Site-ul de pariuri online PublicWin a devenit funcționabil 3 săptămâni mai târziu, la data de 22 august 2017. De menționat că această licență era inițial doar pentru pariuri, dar între timp a fost extinsă și pentru jocuri de cazino. Site-ul operatorului poate fi accesat la adresa www.publicwin.ro.

În secțiunile următoare voi încerca să prezint tot ce oferă PublicWin, scoțând în evidență atât punctele forte cât și cele slabe. Ia totuși în considerare faptul că dacă îți deschizi un cont nou în primele săptămâni de la lansare, atunci este posibil să dai de anumite bug-uri și probleme specifice agențiilor noi care fac trecerea din offline în online fără a avea prea multă experiență în spațiul virtual (deci nu doar la PublicWin, ci la toate din această categorie). Probleme de acest gen de obicei sunt rezolvate mai devreme sau mai târziu, dar până atunci este posibil să îți mai faci nervi din cauza lor.

Joacă la pariuri online la agenția recomandată de comunitatea PariuriX.com!

4.Deschidere cont PublicWin și plasarea primului pariu

Pentru a deschide un cont PublicWin va trebui să apeși butonul ”Înregistrează-te acum” din colțul dreapta sus. Se va deschide un formular unde trebuiesc introduse mai  multe date personale și date ce țin de cont. Poți sta liniștit chiar dacă ești la primul contact cu pariurile online; formularul este unul intuitiv și ușor de completat astfel încât cu siguranță nu îți va ridica probleme. În orice caz ți-am pregătit un tutorial pas cu pas pentru a îți ușura și mai mult munca – vezi cum se deschide un cont PublicWin chiar acum!

Să vorbim un pic și despre plasarea de pariuri. La casa de pariuri online PublicWin poți juca atât pariuri single, cât și multiple, în sistem și cu baze – ți-am arătat AICI cum poți pune fiecare tip de pariu în parte. Totuși, dacă nu știi cu ce se mănâncă pariurile în sistem sau cele cu bază, atunci mai bine înainte de toate ar trebui să citești tutorialul ”Bilete la pariuri sportive explicate: simplu, sistem şi cu bază

5.Verificarea identității și efectuarea unei depuneri

Ca la orice altă casă de pariuri online licențiată în România, verificarea identității contului de pariuri este obligatorie prin lege. Trebuie să îți verifici contul în maxim 30 de zile de la înregistrare, în caz contrar acesta va fi închis iar fondurile aferente vor fi virate către bugetul statului (detalii aici). În prima fază verificarea contului este una minimă, fiind necesar să trimiți doar o copie după un act de identitate (carte de identitate, pașaport, permis de conducere). Încărcarea acestuia se face direct de pe site, accesând secțiunea ”Contul meu” - ”Verificare cont”.  Pentru mai multe detalii accesează  ”Verificarea contului de pariuri la PublicWin”.

Atâta timp cât ai un cont neverificat nu vei putea depune sume mai mari de 200€ cumulat, și nici nu vei putea efectua retrageri. Partea bună este aceea că sunt acceptate toate metodele de plată cunoscute (carduri Visa / Mastercard, Skrill, Neteller, Paysafecard, plăți direct din agenții stradale), iar depozitul minim începe de la doar 10RON! Totuși acesta poate ajunge la 50RON în funcție de metoda de plată aleasă. Află mai multe despre depuneri și retrageri de bani la PublicWin!

6.PublicWin ofertă sportivă și cote

Oferta pre-meci a celor de la PublicWin este mai degrabă comparabilă cu cea a unei agenții de cartier decât cu cea oferită de ceilalți operatori online. De altfel, oferta este aceeași atât pe site-ul PublicWin cât și în agențiile stradale. Din păcate la acest capitol agenția stă destul de rău, oferind pariuri pe doar 8 sporturi. Spun că stă rău pentru că agențiile recomandate de PariuriX oferă majoritatea pariuri pe aproximativ 30 de sporturi diferite! Deci este o diferență considerabilă! Mai exact, sunt acoperite sporturile importante: fotbal, tenis, baschet, hochei pe gheață, handbal, volei, volei pe plajă și baseball.

Când vine vorba de oferta PublicWin, unul din puținele avantaje este acela că la fotbal sunt oferite atât handicapuri europene cât și asiatice, dar și multe alte pariuri. Găsim inclusiv pariuri de tipul Scor corect Pauză / Final sau număr exact de goluri. Dar cel mai bine este să arunci un ochi peste ofertă pentru a vedea exact ce opțiuni sunt puse la dispoziția clienților. Cât despre cotele PublicWin, acestea nu sunt neapărat cele mai bune, dar nici cele mai rele. La acest capitol agenția intră în rând cu celelalte case de pariuri online, fără a ieși în evidență pozitiv sau negativ.

Vrei să joci la o casă de pariuri cu o ofertă sportivă bogată și cote ridicate? Aceasta este recomandarea noastră!

7.Pariuri de pe mobil și live la PublicWin

La scurt timp după lansarea site-ului pentru desktop, PublicWin a lansat și aplicația pentru Android și IOS. Utilizatorii de Iphone și Ipad pot descărca programul de pariuri din AppStore, în timp de utilizatorii de Android îl pot lua direct de pe site-ul agenției. Ca alternativă, poți juca și din browser-ul telefonului sau tabletei, intrând pe site-ul publicwin.ro. Nu pot spune că aplicația de pariuri Public Win iese în evidență cu ceva în mod deosebit, dar nici nu dezamăgește, fiind la nivel cu concurența. Oferta sportivă este cam aceeași ca pe PC, ai acces la pagina de pariuri live, poți depune și retrage bani direct de pe mobil, și poți accesa diferite opțiuni ce țin de contul de pariuri. Află mai multe despre pariuri de pe mobil la PublicWin!

Câ despre oferta de pariuri live PublicWin, aceasta nu este deloc rea. În timp ce această casă de pariuri online oferea pe la ora 15:00 într-o zi de miercuri pariuri pe 95 de meciuri din 10 sporturi diferite (agenție care de regulă are cea mai bună ofertă), la PublicWin am găsit pariuri pe 91 de meciuri din 9 sporturi, deci cam tot pe acolo. Pe de altă parte în aceeași zi, dar dimineața, la PublicWin am găsit doar vreo 10 meciuri, prin jumătate față de ce ofereau agențiile de top. În ceea ce privește opțiunile de pariere, sunt oferite de regulă între 15 și 40 de pariuri per meci, în funcție de eveniment.

8.Bonus PublicWin și promoții disponibile

Dacă deschizi un cont acum poți încasa un bonus la PublicWin de 50% până la 300RON. Efectuează o depunere de minim 10RON și vei fi recompensat cu un bonus de bun venit echivalent cu jumătate din suma depusă, în limita a 300RON! Înainte de a putea fi retras, acesta trebuie rulat o singură dată, ceea ce cu siguranță este un mare plus. Partea mai puțin plăcută, dacă o putem numi așa, este faptul că la calculul rulajului se califică doar biletele simple care conțin minim 6 selecții de cote 1.30+ fiecare. Deci vorbim de un bonus cu condiții de rulaj destul de inedite.

Momentan nu sunt oferite alte promoții pentru clienții online (am mai găsit vreo 2, dar cred că sunt disponibile doar offline), dar când mai apar modificări vom actualiza această recenzie.

9.PublicWin păreri – ce spun pariorii despre această agenție?

Dacă vrei să vezi ce părere au despre PublicWin pariorii care au apucat deja să testeze serviciile oferite de această casă de pariuri online, atunci cel mai bine este să intri pe forumul de discuții PariuriX. Aici vei putea citi atât păreri pro cât și contra, iar de asemenea ai posibilitatea de a posta propriile opinii după ce apuci să pariezi la PublicWin.

Tot aici poți pune și întrebări despre acest operator, dar înainte de toate recomand să accesezi secțiunea noastră de Întrebări Comune pentru a vedea dacă nu cumva am răspuns deja nelămuririlor tale. Iar dacă te confrunți cu o problemă mai complicată pe care noi nu o putem rezolva, atunci cel mai bine este să contactezi serviciul de relații cu clienții al agenției (vezi aici cum).

Ofertă sportivă bogată, bonus atractiv de bun venit și servicii de calitate >>> joacă acum la agenția recomandată!

Pariază online la casa de pariuri PublicWin

Deschide un cont acum și pariază legal pe internet.