Ce oferă Favbet România clienților de la noi din țară?

2016-07-02 22:46:00 2,0k 0

Favbet România este parte din Favbet, o companie de gambling cunoscută la nivel internațional care a fost fondată în 1999. Aceasta deține peste 1,000 de agenții stradale în țările în care operează, funcționează inclusiv în mediul online, iar din informațiile disponibile am aflat că ar fi numărul 1 în Ucraina. La noi în țară Favbet funcționează atât online cât și offline, iar despre acest aspect voi vorbi în continuare.

Favbet online

Există un domeniu .com pe care agenția oferă servicii la nivel internațional, dar acest domeniu nu poate fi accesat de la noi din țară, el aflându-se pe lista neagră ONJN. În schimb pariorii români pot intra fără probleme pe favbet.ro, acolo unde își pot deschide un cont și pot plasa pariurile dorite. Conform D. 3504/ 23.12.2015, acest site de pariuri sportive deține o licență provizorie valabilă până pe 31 decembrie 2016. Sunt oferite pariuri pre-meci și pariuri live, iar momentan se lucrează și la o platformă de jocuri virtuale. În schimb nu sunt oferite jocuri de cazino, poker sau alte tipuri de gambling. Cei care vor să se joace la acest operator pot depune bani prin Paysafecard, Skrill, Neteller și card, depunerea minimă fiind de doar 10 RON.

Momentan site-ul mai are mici probleme de stabilitate și anumite lipsuri, dar încă se lucrează la el, deci eventualele probleme întâlnite vor fi remediate în viitor.

Favbet agenții București

Acest operator deține doar 33 de agenții stradale la noi în țară, din care 13 sunt în București. Celelalte case de pariuri pot fi găsite mai degrabă prin orașe importante precum Pitești, Galați, Timișoara sau Cluj-Napoca, dar mai sunt și excepții cum ar fi agenția din Râmnicu Sărat. Este adevărat că vorbim de un nume nou pe piața românească, deci probabil că în viitor vor mai apărea și alte agenții offline.

Este important de precizat că fiecare sucursală este deschisă până la ora 00:00, spre deosebire de mulți alți operatori offline care țin deschis doar până la  22:00. De asemenea, Favbet este primul operator stradal care a scos acea taxă de 5% la plasarea biletelor și, momentan, singurul (cel puțin din informațiile pe care le dețin).

Agenția are și o pagină de Facebook numită ”Favbet România” unde sunt postate zilnic informații utile, chiar dacă momentan nu beneficiază de prea multe like-uri.

Concluzie

Favbet este un operator de pariuri sportive aflat la început de drum la noi în țară și mai are de muncă atât online cât și offline până se poată ridica la nivelul operatorilor consacrați, dar în orice caz este pe drumul cel bun.

Te-ar mai putea interesa şi:

Salvează

Salvează

Salvează

Salvează

Autor

Sunt content manager-ul site-ului PariuriX.com, dar și cel mai vechi membru al echipei de specialiști PariuriX, având peste 10 ani de experiență în domeniul jocurilor de noroc. De-a lungul timpului am contribuit în special la adăugarea de tutoriale și articole utile pentru pariori, pentru a îi învăța pe aceștia să joace responsabil la pariuri sportive, și pentru a își putea... citeste mai mult